Betaling
Op www.kameleonnijmegen.nl kun je op diverse manieren betalen. Hieronder de verschillende betaalmethodes:
Betaalmethode | Webshop | Winkels |
Kameleon bonuspunten | • | • |
Ideal | • | |
Mastercard | • | • |
Visa | • | • |
Bancontact | • | |
Kameleon cadeaucard | • | |
Maestro | • |
De betaling is mislukt, wat nu?
Creditcard
Wij adviseren je om voor de tweede keer te proberen een bestelling te plaatsen. Als dit niet lukt, is er wellicht een storing bij de creditcard maatschappij. Je kunt altijd even contact met hen opnemen.Overige betaalmethodesWellicht is je saldo ontoereikend. Wij adviseren je om je saldo te checken. Indien je saldo toereikend is, probeer dan voor een tweede keer een bestelling te plaatsen.
Indien het nog steeds niet lukt als je deze stappen bent doorgelopen, neem dan contact met ons op.
Geld retour
Wij retourneren het bedrag altijd op dezelfde manier als de betaalwijze. Zodra wij jouw retour hebben ontvangen in ons magazijn verwerken wij de betaling zo snel mogelijk. Dit duurt maximaal 10 werkdagen.
Creditcard: het aankoopbedrag wordt automatisch teruggestort op uw creditcardrekening
iDeal: het aankoopbedrag wordt automatisch teruggestort op de betreffende rekening. Dit geldt ook als je retourneert in één van de KAMELEON -winkels
Punten: de uitgegeven bonuspunten worden teruggestort op je account
Betaalvoorwaarden
Alle prijzen op www.kameleonnijmegen.nl zijn inclusief BTW
De prijs in de winkelmand is de daadwerkelijke prijs van een artikel. Ook als deze verschilt met de prijsaanduiding elders op de webshop
De besteldatum geldt als aankoopdatum