Bezorgen

Zodra je je bestelling geplaatst hebt ontvang je een bevestigingsmail. We doen er alles aan om zo snel mogelijk aan de slag te gaan met de bestelling. Mocht dit onverhoopt niet lukken dan brengen we je altijd op de hoogte. Alle webshopbestellingen worden aangetekend verzonden met PostNL (via MyParcel) in een pakket. Op het moment dat je pakketje verzonden is, ontvang je een e-mail met daarin een track&trace nummer.

Levertijd
Let op: ivm grote drukte bij POST.NL kan de bezorging helaas langer duren dan gewenst. 
Wij streven ernaar om je bestelling binnen 2 tot 5 dagen te bezorgen. Mocht je na 5 dagen je bestelling nog niet hebben ontvangen, kun je contact opnemen met de klantenservice.


Verzendkosten

Pakket aangetekend (buiten regio Nijmegen):€4,95   (vanaf € 150,- gratis)
Pakket (binnen regio Nijmegen):Gratis*
Ophalen bij een KAMELEON filiaal:Gratis

Gratis bezorging*
Woon je in Nijmegen of in de nabije omgeving? We bezorgen je pakketje gratis bij je thuis! Om gebruik te maken van de gratis bezorging volg je de normale bestelprocedure en kies je voor "ophalen bij een Kameleon filiaal". Eventueel betaalde verzendkosten storten we terug. Woon je in één van onderstaande plaatsen dan nemen vervolgens contact met je op om het pakket zo snel mogelijk persoonlijk te bezorgen.

Wat verstaan wij onder de nabije omgeving van Nijmegen? Lent, Oosterhout, Elst, Bemmel, Malden, Weurt, Beuningen, Wijchen, Berg en Dal, Beek, Ubbergen en Ooij. 

Aanpassen bezorgadres

Voor alle bestellingen geplaatst via de webshop is er de mogelijkheid om een afwijkend afleveradres in te voeren.

Ophalen in de winkel
Het is mogelijk om je bestelling op te halen in één van de KAMELEON filialen. Zodra de bestelling klaar ligt in het filiaal ontvang je een e-mail. Neem je orderbevestiging en ID-kaart mee om je bestelling op te halen. De bestelling wordt 14 dagen bewaard.

Incomplete levering
Er kunnen meerdere redenen zijn waarom een artikel ontbreekt in de bestelling. Neem contact op met de klantenservice om de oorzaak te achterhalen.


 
Shipping inside EU

It is possible to ship our goods inside the EU. Belgium and Germany are included in our delivery/post service. If you want to ship the goods to an other EU country, please contact our customerservice. 

Shipping outside EU
It is possible to ship our goods outside the EU. Please contact our customerservice for more information.

International shipping

Country             

Costs

Free from

EU (estimated costs)

€9,95

€300,-

Outside EU (estimated costs)

€19,95

€450,-

If you would like to return any of the items that you have received, we offer a 14-day return policy, valid from the day you receive your order. Please include the return form that was enclosed in your order. All items returned must be unworn, unused, in the same condition as when received, and must have all tags, including original packaging materials. Shipping costs for returns are the customer's responsibility.

 

Om de beste gebruikerservaring te bieden maakt onze website gebruik van cookies. Door gebruik te maken van onze website gaat u akkoord met de standaardinstellingen. Bekijk onze cookiebeleid hier.