Bezorgen

Zodra je je bestelling geplaatst hebt ontvang je een bevestigingsmail. We doen er alles aan om zo snel mogelijk aan de slag te gaan met de bestelling. Mocht dit onverhoopt niet lukken dan brengen we je altijd op de hoogte. Alle webshopbestellingen worden aangetekend verzonden met PostNL (via MyParcel) in een pakket. Op het moment dat je pakketje verzonden is, ontvang je een e-mail met daarin een track&trace nummer.

Levertijd
Let op: ivm grote drukte bij POST.NL kan de bezorging helaas langer duren dan gewenst. 
Wij streven ernaar om je bestelling binnen 2 tot 5 dagen te bezorgen. Mocht je na 5 dagen je bestelling nog niet hebben ontvangen, kun je contact opnemen met de klantenservice.

Verzendkosten

Pakket aangetekend Nederland: €4,95   (vanaf € 150,- gratis)
Pakket België / Duitsland: €9,95   (vanaf € 250,- gratis)
Ophalen bij een KAMELEON filiaal: Gratis

 
Aanpassen bezorgadres

Voor alle bestellingen geplaatst via de webshop is er de mogelijkheid om een afwijkend afleveradres in te voeren.

Ophalen in de winkel (CLICK & COLLECT)
Het is mogelijk om je bestelling op te halen in één van de KAMELEON filialen. Zodra de bestelling klaar ligt in het filiaal ontvang je een e-mail. Neem je orderbevestiging en ID-kaart mee om je bestelling op te halen. De bestelling wordt 14 dagen bewaard.

Incomplete levering

Er kunnen meerdere redenen zijn waarom een artikel ontbreekt in de bestelling. Neem contact op met de klantenservice om de oorzaak te achterhalen.


 
Shipping inside EU

It is possible to ship our goods inside the EU. Belgium and Germany are included in our delivery/post service.

 

Om de beste gebruikerservaring te bieden maakt onze website gebruik van cookies. Door gebruik te maken van onze website gaat u akkoord met de standaardinstellingen. Bekijk onze cookiebeleid hier.