Bezorgen

Zodra je je bestelling geplaatst hebt ontvang je een bevestigingsmail. We doen er alles aan om zo snel mogelijk aan de slag te gaan met de bestelling. Mocht dit onverhoopt niet lukken dan brengen we je altijd op de hoogte. 

Levertijd
Wij streven ernaar om je bestelling binnen 2 tot 5 dagen te bezorgen. Mocht je na 5 dagen je bestelling nog niet hebben ontvangen, kun je contact opnemen met de klantenservice.

Alle webshopbestellingen worden aangetekend verzonden met PostNL (via MyParcel) in een pakket. Op het moment dat je pakketje verzonden is, ontvang je een e-mail met daarin een track&trace nummer.


Verzendkosten

Pakket aangetekend:€5,95   (vanaf € 150,- gratis)
Ophalen bij een KAMELEON filiaal:gratis



Aanpassen bezorgadres
Voor alle bestellingen geplaatst via de webshop is er de mogelijkheid om een afwijkend afleveradres in te voeren.


Ophalen in de winkel
Het is mogelijk om je bestelling op te halen in één van de KAMELEON filialen. Zodra de bestelling klaar ligt in het filiaal ontvang je een e-mail. Neem je orderbevestiging en ID-kaart mee om je bestelling op te halen. De bestelling wordt 14 dagen bewaard. 


Incomplete levering
Er kunnen meerdere redenen zijn waarom een artikel ontbreekt in de bestelling. Neem contact op met de klantenservice om de oorzaak te achterhalen.


Shipping inside EU
It is possible to ship our goods inside the EU. Belgium and Germany are included in our delivery/post service. If you want to ship the goods to an other EU country, please contact our customerservice. 


Shipping outside EU

It is possible to ship our goods outside the EU. Please contact our customerservice for more information.


International shipping

Country             

Costs

Free from

EU (estimated costs)

€9,95

€300,-

Outside EU (estimated costs)

€19,95

€450,-

If you would like to return any of the items that you have received, we offer a 14-day return policy, valid from the day you receive your order. Please include the return form that was enclosed in your order. All items returned must be unworn, unused, in the same condition as when received, and must have all tags, including original packaging materials. Shipping costs for returns are the customer's responsibility.

 

Om de beste gebruikerservaring te bieden maakt onze website gebruik van cookies. Door gebruik te maken van onze website gaat u akkoord met de standaardinstellingen. Bekijk onze cookiebeleid hier.